Pomoc

Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, oraz informację dotyczące funkcjonowania naszego sklepu. Jeśli w tym miejscu nie znalazłeś/aś satysfakcjonującej odpowiedzi, skontaktuj się z nami nasz ekspert z pewnością znajdzie rozwiązanie.  

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE

Znajdz produkt który spełnia twoje oczekiwania. Na karcie produktu wybierz odpowiedni kolor. Kolejnym krokiem jaki należy wykonać jest dodanie produktu do koszyka i wybranie formy dostawy. Wypełnij krótki formularz rejestracyjny podając adres dostawy i zdecyduj która forma płatności będzie dla Ciebie najbardziej atrakcyjna. Dokonaj płatności i oczekuj kontaktu z naszej strony. To wszystko właśnie złożyłeś zamówienie w naszym sklepie, prawda że proste ?

JAKA JEST CENA DOSTAWY

Cena dostawy naszych produktów jest zróżnicowana ze względu na ich gabaryty oraz wagę dlatego podpowiem Ci gdzie znajdziesz rzetelną informację. Klikając na zdjęcie produktu który Cię interesuje przechodzisz na kartę produktu. Łatwo ją rozpoznać ponieważ tam umieszczone są duże zdjęcia i niezbędne informację o wybranych meblach. Po prawej stronie pod ceną i wymiarami znadują się dwa pola takie jak termin realizacji oraz cena wysyłki. To właśnie w tym miejscu widzisz całkowitą cenę dostawy.

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od kilku czynników tj: dostępność towaru na magazynie, wybranego wariantu wykończenia oraz wybranej formy doręczenia. Przybliżony termin realizacj zamówienia podany jest z prawej strony na karcie produktu. Pierwsza jest cena, pod ceną wymiary a kolejna informacja to właśnie czas realizacji. Przed zakupem prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia dokładnej daty wysyłki. 

FORMY PŁATNOŚCI 

Zapewniamy cztery bezpieczne formy płatności. Pierwsza znich to standardowy przelew na rachunek bankowy. Kolejna to szybkie płatności online PAYU zapewniające księgowanie w czasie rzeczywistym. Dwa kolejne warianty to systemy ratalne online. Dzięki ratom online możesz dokanać zakupu nawet gdy nie posiadasz gotówki. Płatność rozłożysz na niskie miesięczne raty. Raty online obsługuje Bank Santander lub PAYU S.A.

DOSTAWA ZA GRANICĘ

Obecnie docelowym reginem działania sklepu e-Meblowy.pl jest terytorium Polski, nie wysyłamy przedmiotów za granicę chyba, że zostało to indywidualnie uzgodnione z biurem obsługi klienta. 

NEGOCJACJA CEN

Kupujący ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy regulaminu. Negocjacje, te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres Sprzedającego e-Biznes Damian Bida ul. Kostromska 39A, 97-300 Piotrków Trybunalski.

KUPONY RABATOWE

W ramach różnych akcji promocyjnych udostępniamy Wam różnego rozdzaju kupony promocyjne w postaci kodów. Kupon może dotyczyć jednego produktu objętego promocją, grupy produktów lub poszczególnych kategorii.
Aby skorzystać z promocji wprowadź kod promocyjny w koszyku a kwota Twojego zamówienia zostanie pomniejszona o przynany rabat. 







SPRZEDAŻ RATALNA

Dzięki eratom robisz zakupy nawet wtedy, gdy nie masz środków. Możesz kupić wiele przedmiotów na łączną kwotę od 300 zł do 20 000 zł. realizacja umowy kredytowej odbywa się w 100% online, bez wychodzenia z domu. Oferujemy dwa systemy płatności ratalnych:

1. Santander Consumer Bank
2. Sprzedaż ratalna PAYU (umowa o pożyczkę zawierana jest z Alior Bank S.A. PayU SA dostarcza mechanizm transakcyjny)
 
W każdym produkcie znajduję się kalkulator ratalny, który dla podanej liczby rat i ewentualnej wielkości wpłaty własnej, umożliwi Państwu szybkie ustalenie przybliżonej wartości raty.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

STAN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Po dokonaniu zakupu każdy klient otrzymuje na podany podczas rejestracji  adres e-mail login i hasło do panlelu klienta naszego sklepu gdzie może śledzić postępy swojego zamówienia. Dodatkowo każda zmiana w statusie zamówienia wysyłana jest na adres e-mail. Informujemy Cie o każdym etapie Twojego zamówienia, tj. przyjęciu płatnośći, przygotowaniu do wysyłki, nadaniu przesyłki oraz numerze listu przewozowego z linkiem do monitorowania nadanej paczki.

NUMERY KONT DO WPŁATY

e-Biznes Damian Bida
ul. Kostromska 39A
97-300 Piotrków Trybunalski

mBank nr rachunku bankowego:
27 1140 2004 0000 3502 7505 2541

GDZIE JEST PRZESYŁKA

Wszystkie nadawane przez naszą firmę paczki możecie Państwo monitorować 24 godziny na dobę od dnia opuszczenia naszego magazynu. Numery listów przewozowych, umożliwiające lokalizację przesyłek otrzymacie Państwo drogą elektroniczną na wskazany przy zamówieniu adres e-mail. 

GODZINY DORĘCZENIA

Godziny doręczenia przesyłek to kwestia indywidualna, jeśli chcesz umówić się z kurierem na konkretną godzine proponujemy sprawdzić numer kontaktowy do kuriera na stronie DPD. Kliknij w otrzymany link z numerem przesyłki, następnie podaj kod pocztowy na który doręczona ma zostać przesyłka. Ukaże Ci się nr telefonu do kuriera który doręcz Twoją przesyłkę.